VŠEM > Informace VŠEM > Praxe a partneři VŠEM > Profesní Dny VŠEM

Čas čtení: 2 min.Profesní Dny VŠEM

Profesní dny VŠEM byly realizovány ve dnech 5. – 7.5.2015 v budově VŠEM, kdy přístupné byly nejen studentům a absolventům VŠEM, ale i široké veřejnosti a studentům středních škol a to zcela zdarma.

Hlavním cílem a smyslem Profesních Dnů VŠEM bylo zprostředkovat prezentace firem prostřednictvím vrcholového managementu (osobní setkání s manažery a personalisty, strategie náboru nových zaměstnanců, možnosti uplatnění absolventů vysokých škol).
 
Návštěvníci si mohli bezplatně vyzkoušet s odborníky na slovo vzatými pracovní pohovory, sepsání svého životopisu a motivačního dopisu. Získali rady jak vyjednávat o platu a benefitech a vyzkoušeli si, zda zvládnou pohovor v cizím jazyce.
 
Součástí byly interaktivní prezentace, diskuze, rozhovory, workshopy a tréninky na rozvoj osobních schopností (prezentační dovednosti, rady pro úspěšné přijímací pohovory a zvládání konfliktů).
  • Na přednášky mohli účastníci přijít i s malými dětmi – v mezonetu auly, kde se také konaly přednášky, byl k dispozici relaxační koutek se sedacími Tuli vaky.
  • Hlídání dětí od 2 let zajistila přímo v budově a přilehlém dětském hřišti, Mateřská škola VŠEM.

PŘEDNÁŠKY

Součástí programu byly přednášky odborníků z praxe, kdy jednotliví přednášející zároveň představují specifika a náročnost různých profesních oborů (Marketing, Public Relations, Human Resources, Bankovnictví). Účastníci Profesních Dnů VŠEM získávají široký přehled o možnostech uplatnění na trhu práce. Po celou dobu přednášeli zajímaví řečníci z řad úspěšných osobností nejen českého byznysu. Připraveno bylo více než pět desítek přednášek a workshopů.

VZDĚLÁVÁNÍ

Na Profesních Dnech VŠEM jste měli možnost dozvědět se více o rekvalifikačních a profesních kurzech, o nových trendech ve vzdělávání, o možnostech práce a studia v zahraničí, o vzdělání na míru pro velmi časově vytížené i technologicky zaměřenou generaci.

PORADENSTVÍ

Pro účastníky byla připravena právní, finanční, psychologická a studijní poradna, kde bylo možné diskutovat individuální dotazy. K dispozici byla rovněž možnost vyzkoušení si individuálního koučinku a kariérního poradenství.

TESTOVÁNÍ

Účastníci měli možnost otestovat si své schopnosti u společnosti SCIO a jobs.cz.

ZAMĚSTNAVATELÉ

S kým jste se mohli v rámci Profesních Dnů VŠEM setkat? Naše pozvání přijaly tyto společnosti:

< zpět

HAYS

HAYS

Hays patří mezi světové vedoucí společnosti v oboru lidských zdrojů a získávání specialistů.

O společnosti

Hays je globální společnost s centrálou ve Velké Británii a působí v oblasti vyhledávání a výběrů specialistů. Aktuálně působí ve 33 zemích 5 kontinentů a zaměstnává přes 5.000 konzultantů. V České republice je Hays od roku 1998 a prostřednictvím kanceláře v Praze a Brně pokrývá svými aktivitami celé území ČR. Hays spolupracuje s předními světovými korporacemi ve svých odvětvích a vyhledává pro ně specialisty juniory, specialisty seniory a manažery do oblastí Finance, Accounting, Customer Service, Human Resources, Sales, Marketing, Engineering, IT. Hays rovněž pravidelně spolupracuje se studenty vysokých škol i absolventy, kterým nabízí možnost získání praxe v HR prostřednictvím plných i částečných úvazků. Více informací o Hays a rovněž nabídku otevřených pracovních pozic naleznete na stránkách www.hays.cz.

Přednášky

Možnosti uplatnění na současném pracovním trhu
- Uplatnění v mezinárodních společnostech a centrech sdílených služeb  
- Jaké znalosti a jazykovou vybavenost poptává současný trh práce?
- Trh práce a nabídka platů a benefitů pro absolventy
- Absolventské pozice v oborech Finance, Customer Service, Human Resources

Sebeprezentace - rady a doporučení
- Jak napsat životopis a motivační dopis, obecná doporučení
- Jak vystupovat u přijímacího pohovoru a v průběhu výběrového řízení
- Jak vyhledávat pracovní nabídky na internetu  
- Sebeprezentace na sociálních sítích – na co si dát pozor?  

Sebeprezentace - rady a doporučení
- Konkrétní příklady z praxe, tipy a triky, prostor pro Vaše dotazy, osobní konzultace CV a dalšího profesního rozvoje

Přednášející

Leona Křenková
Team Leader, Business Services
Leona v současné době zastává pozici Team Leader divize Business Services, ve které vede tým konzultantů orientovaných na pozice v centrech sdílených služeb a outsourcingu (SSC, BPO). Sama se věnuje rolím všech úrovní seniority v oblasti financí, účetnictví, zákaznického servisu, IT a technické podpory, HR operací a nákupu.
Před nástupem do Hays Leona pracovala ve společnostech RSM TACOMA a Albatros Design.

Tereza Maisnerová
Recruitment Consultant, Business Services
Tereza nastoupila do Hays v březnu 2014 na pozici Researcher a v krátké době byla povýšena do role Junior Recruitment Consultant. Momentálně se věnuje vícejazyčným pozicím v centrech sdílených služeb a outsourcingových společnostech. V jejich rámci se nejčastěji jedná o pracovní místa v zákaznickém servise, prodeji, technické podpoře, ale také v nákupu, administrativě, financích a účetnictví.
Dříve Tereza pracovala ve vzdělávací organizaci, kde vedla tým zákaznického servisu. Kromě pozice v Hays Tereza také vyučuje sociologii a filozofii a věnuje se otázce integrace imigrantů v České republice.

Jana Bohuslávková
Recruitment Consultant, Accountancy and Finance
Jana začala kariéru v Hays v roce 2007. Působí v divizi finance a účetnictví, kde obsazuje pozice specialistů a středního managementu v oborech, jako je např. účetnictví, controlling nebo audit. Po návratu z mateřské dovolené se také věnuje oblastem logistiky, hotelnictví a cestovního ruchu.
Než nastoupila do Hays, pracovala Jana v Accenture, jmenovitě pro klienta Nokia a pro španělský trh.

Adriana Klímková
Recruitment Consultant, Accountancy and Finance
Na začátku své kariéry v divizi Finance a účetnictví v Hays, tedy od podzimu 2011, se Adriana věnovala finančním pozicím napříč celým pracovním trhem. Nabírala například kandidáty na pozice účetního, hlavního účetního, finančního analytika, finančního kontrolora, mzdového účetního, daňového poradce a řadu dalších. Od jara 2012 se soustředí na back office pozice v bankovním sektoru a finančních institucích, které se týkají převážně úvěrových rizik, auditu, operačních rizik a compliance.