Public Relations II
Naučte se pracovat s různými druhy PR kampaní.
V rámci předmětu Public Relations II budou studenti uvedeni do stručných dějin public relations (PR) s důrazem na klíčové momenty, které změnily přístup a pohled na tuto oblast komunikace. V souvislosti s tím bude představena pozice PR v rámci celkové komunikace firmy, zejména v návaznosti na tvorbu značky (brandu), marketing, společenskou odpovědnost (CSR) a interní komunikaci. Vedle základní explikace PR, jako komunikace zaměřené na podporu dobrého jména brandu, budou studenti seznámeni s postupem vytváření PR strategie v závislosti na předmětu komunikace, představ o tom, jaké sdělení má nést brand, resp. jaké jsou marketingové cíle společnosti.
- PR a jejich role. Vymezení PR, historie a rozvoj, etika a profesionalita.
- Proces PR. Průzkum, plánování, cílové skupiny komunikace, české mediální prostředí.
- Strategie PR. Veřejné mínění a přesvědčování, kreativita, krizový management.
- Taktiky PR.
- Aplikace PR.