Řízení zákaznické zkušenosti

Je to více než jen řízení vztahů se zákazníky (CRM), ovlivňuje marketing, prodej i péči o zákazníky.

Předmět Řízení zákaznické zkušenosti analyzuje pocitovou zkušenost z interakce zákazníka ve vztahu k organizaci (značce) ve všech kontaktních bodech, v nichž dochází k interakcím. Je vysvětlena obecně „zkušenostní ekonomika“, jsou objasněny pojmy zkušenost a spokojenost a jejich vazba na hodnotu, kterou organizace zákazníkům poskytuje. V předmětu je kladen důraz na mapování, sledování a vyhodnocování zákaznické cesty a následně její optimalizaci. Současně je pozornost věnována
nástrojům (např. automatizace), pomocí kterých lze ze zaměření na zkušenost zákazníka vytvořit významnou konkurenční výhodu

 

Kamila Tišlerová

  • Pohybuje v prostředí businessu i akademické půdy.
  • Pracovala jako ředitelka marketingu Ústecké pivovary, a.s., kde se podílela na zavádění nových výrobků a expanzi na domácích i zahraničních trzích.
  • Spolupracuje rovněž se start-upy a akcelerátory.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Hodiny byly velmi příjemné a přínosné. Výklad byl podložen reálnými příklady.

Velmi přínosné hodiny.

S výukou a paní doktorkou Tišlerovou jsem byla spokojená. Předmět naplnil mé očekávání.