Čas čtení: 2 min.Struktura studia MBA Marketing
Magisterský 1letý (12 měsíců) profesní program Master of Business Administration MBA (prezenční forma P/kombinovaná forma K), obor Marketing. Kontrola a výstupy studia (zkouška - ZK, zápočet - ZP).
Základní blok / Oborový blok
Základní blok obsahuje 5 povinných studijních předmětů společných pro všechny obory studijního programu MBA. Oborový blok obsahuje 5 povinných studijních předmětů příslušného studijního oboru (Marketing).
ZÁKLADNÍ BLOK | OBOROVÝ BLOK |
---|---|
Úvod do studia /ZP Prezentační a komunikační dovednosti /ZP Seminář k seminárním a závěrečným pracím /ZP |
Marketing /ZK Marketingový výzkum /ZK Mezinárodní marketing /ZK Reklamní strategie a plánování /ZK Strategický marketing /ZK |
Ekonomické myšlení a společnost /ZK Manažerská ekonomika /ZK Teorie a praxe managementu /ZK Strategie podniku a organizací /ZK Strategický management /ZK |