VŠEM > Studium VŠEM > Charakteristika studijních předmětů > Studijní předměty EKONOMIKA > Fundraising a Guerilla marketing pro neziskový sektor Ing./MSc.

Fundraising a Guerilla marketing pro neziskový sektor Ing./MSc.

Vypracování Fundraisingového plánu a návrh využití a možností Guerilla marketingu.

Předmět Fundraising a Guerilla marketing pro neziskový sektor komplexně propojuje akademické znalosti s neziskovým sektorem. Pokryje důležité dvě témata neziskového sektoru: Fundraisingového plánu a možnosti Guerilla marketingu v praxi.

Cílem předmětu je seznámení studentů s neziskovým sektorem, rozvinutí schopnosti samostatně vypracovat Fundraisingový plán a navrhnout využití a možnosti Guerilla marketingu. Cílem je také vybavit studenty praktickými znalostmi a dovednostmi z neziskového sektoru, s problematikou financování a kreativního přístupu k marketingu.

  • Informace o neziskovém sektoru v ČR.
  • Základní informace o fundrasingu a guerilla marketingu.
  • Fundraisingový plán a proč ho neziskové organizace potřebují.
  • Kreativní přístup v marketingu a při hledání dárců a donátorů.
  • Využití digitálních technologií při získávání dárců a donátorů.
  • Využití nových digitálních technologií a služeb v neziskovém sektoru.

Fundraising a Guerilla marketing pro neziskový sektor

  • Typ předmětu: Povinně volitelný
  • Způsob ukončení: Zkouškový test (bez pomůcek)
  • Hodinová dotace P: 24 hod.
  • Hodinová dotace K: 14 hod.
  • Počet kreditů: 4

Studijní materiály