Fundraising a Guerilla marketing pro neziskový sektor Ing./MSc.
Vypracování Fundraisingového plánu a návrh využití a možností Guerilla marketingu.
Předmět Fundraising a Guerilla marketing pro neziskový sektor komplexně propojuje akademické znalosti s neziskovým sektorem. Pokryje důležité dvě témata neziskového sektoru: Fundraisingového plánu a možnosti Guerilla marketingu v praxi.
Cílem předmětu je seznámení studentů s neziskovým sektorem, rozvinutí schopnosti samostatně vypracovat Fundraisingový plán a navrhnout využití a možnosti Guerilla marketingu. Cílem je také vybavit studenty praktickými znalostmi a dovednostmi z neziskového sektoru, s problematikou financování a kreativního přístupu k marketingu.
- Informace o neziskovém sektoru v ČR.
- Základní informace o fundrasingu a guerilla marketingu.
- Fundraisingový plán a proč ho neziskové organizace potřebují.
- Kreativní přístup v marketingu a při hledání dárců a donátorů.
- Využití digitálních technologií při získávání dárců a donátorů.
- Využití nových digitálních technologií a služeb v neziskovém sektoru.