Web 2.0 - 4.0
Využití kategorií webových aplikací k homogenizaci trhu.
Předmět Web 2.0 - 4.0 je zaměřen na využití kategorií webových aplikací k homogenizaci trhu trendy webu 1.0 až 4.0. Plány a rozpočty inovací jsou odvozeny z případových studií a pro jejich ověření je podle logiky webu 1.0 až 4.0 připravena metodika vytěžování databází. Cílem předmětu je kategorizací užitků postojů k webu posílit autonomii (životní styl) uživatele tvorbou nástrojů.
- Kategorizace uživatelů podle postojů k webům 1.0 až 4.0.
- Zveřejňované položky, standardy, SEO.
- Socializace v sítích webu 2.0. projevy existence, podnikatelské a výzkumné využití
- Usnadnění vyhledávání na webech 3.0.
- Přestavba osobnosti na nezávislou pomocí webu 4.0.
- Tvorba nástrojů. Automatizace, umělá inteligence, mobilita, augmented reality.
- Diverzifikace komunit. Logistika, pořizování zkušeností, atraktivita a růst kultury.
- Životní cyklus. Vývoj vs. prodej, čas, peníze, reprodukce, komercionalizace.