Web Product Placement

Současné formy propagace produktů na internetu.

Zkoušeli jste prodat někdy něco na internetu? Jak úspěšní jste byli? Teď můžete být ještě víc!

Předmět Web product placement rozvíjí základní pojmy reklamy na internetu s akcentem na její specifickou formu Product Placement, jeho typy a využití, způsoby definice a zásahu cílových skupin zákazníků, měření efektivnosti této internetové reklamy a její tvorbu a šíření s návazností na internetový prodej.

  • Internet jako specifické reklamní médium a reklamní nosič.
  • Druhy internetové reklamy, jejich uplatnění a měření efektivity reklamy na internetu.
  • Příklady reklamních kampaní z praxe. Virál na youtube.
  • Příklady z praxe. WPP na Instagramu.
  • Od reklamy na internetu k prodeji. E-shop a ještě dál. Návaznost reklamy na prodej.

Jiří Boháček

  • Během studia se zaměřoval na strategický marketing, marketingový výzkum a sociologii.
  • Autor několika odborných publikací v domácích i zahraničních časopisech s dlouholetou praxí ve vedení marketingu automobilky Škoda Auto a vedením zahraničních kursů marketingu, sociologie a MBA kurzů.

Kamila Tišlerová

  • Pohybuje v prostředí businessu i akademické půdy.
  • Pracovala jako ředitelka marketingu Ústecké pivovary, a.s., kde se podílela na zavádění nových výrobků a expanzi na domácích i zahraničních trzích.
  • Spolupracuje rovněž se start-upy a akcelerátory.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Skvělý lektor!

Zajímavý předmět!

Pan doktor je velký odborník!