Integrovaná marketingová komunikační kampaň
Aktuální reklamní teorie a strategie propojené na praktické příklady a cvičení.
Praktická aplikace Integrovaná marketingová komunikační kampaň poutavou formou propojuje nezbytnou reklamní teorii a koncepty na praxi.
Výuka využívá poznatky z oblastí marketingu, marketingové komunikace, ekonomie, psychologie a kognitivních věd.
Vše je procvičováno na reálných a praktických příkladech českých a zahraničních firem, především pak firmy Dáme jídlo. Zaměstnanci Dáme jídlo se budou podílet také na výuce.
Aplikace bude zakončena zpracováním praktického závěrečného projektu.
- Příprava reklamní strategie: strategie, insights, cílová skupina, využití psychologie a kognitivních věd při plánování strategie
- Představení a využití ATL a BTL nástrojů, aktuálních online nástrojů
- Volba vhodných médií: výhody a nevýhody jednotlivých médií, aktuální trendy a statistiky
- Měření a analytika: jak kampaně měřit a testovat, vysvětlení jednotlivých metrik a stanovení KPIs
- Financování a plánování reklamy: tvorba rozpočtu, tvorba časového plánu