Integrovaná marketingová komunikační kampaň

Aktuální reklamní teorie a strategie propojené na praktické příklady a cvičení.

Praktická aplikace Integrovaná marketingová komunikační kampaň poutavou formou propojuje nezbytnou reklamní teorii a koncepty na praxi.

Výuka využívá poznatky z oblastí marketingu, marketingové komunikace, ekonomie, psychologie a kognitivních věd.

Vše je procvičováno na reálných a praktických příkladech českých a zahraničních firem, především pak firmy Dáme jídlo. Zaměstnanci Dáme jídlo se budou podílet také na výuce.

Aplikace bude zakončena zpracováním praktického závěrečného projektu.

  • Příprava reklamní strategie: strategie, insights, cílová skupina, využití psychologie a kognitivních věd při plánování strategie
  • Představení a využití ATL a BTL nástrojů, aktuálních online nástrojů
  • Volba vhodných médií: výhody a nevýhody jednotlivých médií, aktuální trendy a statistiky
  • Měření a analytika: jak kampaně měřit a testovat, vysvětlení jednotlivých metrik a stanovení KPIs
  • Financování a plánování reklamy: tvorba rozpočtu, tvorba časového plánu

Břetislav Stromko

  • Ve světě marketingu a reklamy se pohybuje celou svou profesní kariéru.
  • Působil v OgilvyOne, v Socialbakers a nyní vede oddělení Business Intelligence v Dáme jídlo.
  • Je také spoluzakladatelem české značky SYN v pohybu, vyrábějící designové sportovní oblečení.

Studijní materiály

  • distribuovány v rámci výuky

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Skvělý lektor!

Skvělá PA!

Skvělý vyučující!