Profesní zaměření Marketing a Reklama MSc.
Marketingové strategie organizace
Dobrý marketér má nejen jednorázovou intuici, ale také umí naplánovat dlouhodobou marketingovou strategii společnosti, brandu či projektu, umí ji průběžně rozvíjet, reagovat na nenadálé změny a různé scénáře vývoje. Ví, kam sáhnout, pokud se nedaří, ví, jak využít úspěch. Vyzná se napříč různými formami komunikace, rozumí médiím a sleduje trendy. Staňte se dobrými marketingovými stratégy.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager |
Zákazník 4.0
Není snad už dnes sporu o tom, že firma je tak úspěšná, jak si umí přečíst svého stávajícího či potenciálního zákazníka, ušít mu nabídku na míru, vybudovat s ním pevný vztah, přeměnit si ho nejen v partnera, ale dokonce i v advokáta svého businessu. To, co ovšem stále ještě vázne, je praktická realizace této vize. Odborníci na tuto oblast jsou v praxi potřeba - kdo jiný má firmy posunout a skutečný zákaznický přistup prosadit, než absolventi, kteří toto nastudují, procvičí a budou držet krok s nejmodernějším know-how?
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager |
Reklama a PR
Marketing je více než co jiného způsob myšlení. Naučit se jazyk marketingu je nutné proto, aby si student takový způsob myšlení osvojil. Co to je segmentace trhu, co to je chování klienta, proč a jak ověřovat potřeby a preference cílových skupin, z čeho sestává marketingový mix a jak jeho prvky využívat. Na základě toho můžete tvořit svébytné a úspěšné marketingové a reklamní strategie pro vaše značky, produkty a projekty.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager |
Sociální média
Sociální média vytvořila úplně novou oblast svébytného businessu a propsala se do mnoha již existujících odvětví. Velká banka, stejně jako start up se dnes těžko obejdou bez své stránky na Facebooku nebo Instagramu. Vedle toho ale máte LinkedIn, který vám může pomoci zajistit lidské zdroje, nebo Slack, který je přizpůsoben komunikaci uvnitř firmy. Umět ovládat sociální média vytváří možnosti pro práci v “korporátu” stejně jako k tomu spravovat sociální sítě více menším projektům.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových výzkumů a kampaní, Správce sociálních síti |