Řízení obchodního týmu

Umět prodávat je důležité, ale jak navíc ještě řídit a pohánět jednotlivé prodejce?

Praktická aplikace Řízení obchodního týmu je zaměřena nejen na odborné znalosti, ale zejména na jejich uplatnění, kritické myšlení, myšlení „out of the box“ a rozvíjení vlastních schopností a dovedností.

  • Specifika obchodního týmu: charakteristika obchodního týmu, specifika jeho úkolů, odlišnosti trhů působnosti, obchodní plán, zadávání úkolů, reporting.
  • Způsoby řízení obchodního týmu: klíčové ukazatele výkonu (KPI), obchodní plán a plány jednotlivců, motivátory, interní konkurence, spolupráce v týmu, CRM systém. Zadání projektů a příprava na vlastní šetření.
  • Šetření v terénu: Realizace šetření k danému zadání projektu.
  • Výstupy projektu: Řešení daného zadání z oblasti řízení obchodního týmu, prezentace a obhajoba projektu, sdílení znalostí a reálných zkušeností.

Kamila Tišlerová

  • Pohybuje v prostředí businessu i akademické půdy.
  • Pracovala jako ředitelka marketingu Ústecké pivovary, a.s., kde se podílela na zavádění nových výrobků a expanzi na domácích i zahraničních trzích.
  • Spolupracuje rovněž se start-upy a akcelerátory.

Studijní materiály

  • Prezentace PPT

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM