Řízení obchodního týmu
Umět prodávat je důležité, ale jak navíc ještě řídit a pohánět jednotlivé prodejce?
Praktická aplikace Řízení obchodního týmu je zaměřena nejen na odborné znalosti, ale zejména na jejich uplatnění, kritické myšlení, myšlení „out of the box“ a rozvíjení vlastních schopností a dovedností.
- Specifika obchodního týmu: charakteristika obchodního týmu, specifika jeho úkolů, odlišnosti trhů působnosti, obchodní plán, zadávání úkolů, reporting.
- Způsoby řízení obchodního týmu: klíčové ukazatele výkonu (KPI), obchodní plán a plány jednotlivců, motivátory, interní konkurence, spolupráce v týmu, CRM systém. Zadání projektů a příprava na vlastní šetření.
- Šetření v terénu: Realizace šetření k danému zadání projektu.
- Výstupy projektu: Řešení daného zadání z oblasti řízení obchodního týmu, prezentace a obhajoba projektu, sdílení znalostí a reálných zkušeností.