Řízení vztahů se zákazníky
Vztah se zákazníkem tvoří jeden z pilířů úspěchu v marketingu. Teď se ho můžete naučit správně budovat!
Předmět Řízení vztahů se zákazníky představuje oblast marketingu-managementu, která je zaměřena na vztahy se zákazníky. Tento koncept zákaznického přístupu je pojat jako základní strategie podniku, která dovede podnik k úspěšnému působení na trhu. Kromě témat získávání a udržování zákazníků je bližší prostor věnován tomu, jak vytvářet efektivní nabídku výrobků či služeb – na základě sledování hodnoty vnímané zákazníkem a následně společnostu tvorbou hodnoty. Významné je i chápání zákaznické základny jako jedno z „aktiv“ podniku, a tedy i snaha o jeho hodnotový růst. V předmětu je řešeno i CRM aplikované ve firemní sféře.
- Teoretická východiska a vymezení pojmů. Tradiční a vztahový marketing.
- Customer Value. Hodnota vnímaná zákazníkem a její složky-
- Zákaznická základna. Získávání zákazníků. Udržování a retence zákazníků.
- Orientace na zákazníka v B2B prostředí.
- Automatizace CRM. Podstata, nástroje.
- Management orientace na zákazníka. Vývoj CRM.