Strategický marketing

Soubor postupů, s nimiž lze vyhrát konkurenční boj o uspokojování potřeb zákazníka.

Předmět Strategický marketing obsahuje jak teorii marketingu od analýz marketingového prostředí až po jednotlivé strategie marketingového mixu, tak případové studie, na nichž jsou strategie vysvětlovány.

Hlavním cílem předmětu ovšem není zahltit studenty telefonním seznamem teorií, ale naučit je strategicky myslet.

Jen když se naučíte obětovat bitvu, můžete vyhrát válku.

  • jak marketing funguje v moderní firmě
  • jak zjišťovat informace o zákaznících, konkurenci, trhu a dalších složkách marketingového prostředí
  • jak tyto informace efektivně zpracovávat a odvozovat z nich doporučení
  • jaké jsou možnosti marketingové strategie
  • jak se používají jednotlivé nástroje marketingového mixu

Kamila Tišlerová

  • Pohybuje v prostředí businessu i akademické půdy.
  • Pracovala jako ředitelka marketingu Ústecké pivovary, a.s., kde se podílela na zavádění nových výrobků a expanzi na domácích i zahraničních trzích.
  • Spolupracuje rovněž se start-upy a akcelerátory.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Pro mě zatím nejlepší lektorka. Opravdu dynamická, aktivní, zapojí do diskuse, člověk se nenudí. Lektorka měla připavenu spoustu praktických ukázek.

Profesionální přístup lektorky, velmi dynamický a energický výklad, velmi propojeno s praxí. Studenti se nenudili a neustále kriticky uvažovali na různá témata.

Opět super vedený předmět, který propojuje teorii s praxí. Vedení hodin podle paní Tišlerové je poutavé a donutí člověka přemýšlet.