Zákaznická zkušenost
Propojení odborné znalosti a vlastní invence – to je velmi cenná kombinace pro dnešní zaměstnavatele, která se vám bude hodit.
Předmět Zákaznická zkušenost analyzuje pocitovou zkušenost z interakce zákazníka ve vztahu k organizaci (značce) ve všech kontaktních bodech, v nichž dochází k interakcím. Je vysvětlena obecně „zkušenostní ekonomika“, jsou objasněny pojmy zkušenost a spokojenost a jejich vazba na hodnotu, kterou organizace zákazníkům poskytuje. V předmětu je kladen důraz na mapování, sledování a vyhodnocování zákaznické cesty a následně její optimalizaci. Současně je pozornost věnována nástrojům (např. automatizace), pomocí kterých lze ze zaměření na zkušenost zákazníka vytvořit významnou konkurenční výhodu.
- Ekonomika zkušeností. Podstata, vývoj. Aplikace v různých odvětvích.
- Zkušenost zákazníka. Získaná zkušenost a spokojenost zákazníka. Vnímání kvality.
- Zákaznická cesta. Mapování, sledování, vyhodnocení.
- Měření zákaznické zkušenosti. Získávání zpětné vazby. Nástroje, metriky a ukazatele.
- Automatizace. Potenciál a možnosti využití automatizace zákaznické cesty.