VŠEM > Informace VŠEM > Aktuality VŠEM

Aktuality VŠEM

Opakování výuky Pracovní právo a Business Intelligence

Byly vypsány termíny výuky studijních předmětů Pracovní právo a Business Intelligence pro možnost opakování výuky, viz http://www.vsem.cz/sis/vysoka-skola/infosystem-sis/kalendar-vyuka-zk O opakování výuky student žádá dle stanovených pokynů prostřednictvím SIS VŠEM/Studijní formulář/Žádost/dotaz.

Praktické aplikace (bc/ing)

Byly zveřejněny Praktické aplikace (bc/ing), kdy konkrétní termíny naleznete prostřednictvím SIS VŠEM/Kalendář výuky a zkoušek. Přihlášení na praktické aplikace bude možné od 12.4.2013 prostřednictvím SIS VŠEM/Administrativní přehled.

Matematika pro ekonomy - opakování

Studenti, kteří musí opakovat studijní předmět Matematika pro ekonomy z důvodu neúspěšného absolvování rektorského termínu, zašlou svoji žádost prostřednictvím SIS VŠEM/Studijní formuláře/Žádost/dotaz nejpozději do 21.04.2013. Na základě žádostí studentů budou poté stanoveny termíny výukových soustředění v trimestru Duben 2013 pro možnost opakování studijního předmětu Matematika pro ekonomy. Žádost o opakování výuky podléhá schválení studijnímu oddělení.

Hodnocení Akademické rady VŠEM

Zveřejněno Hodnocení průběhu obhajob seminárních prací za období březen 2013, viz Administrace studia/Kontrola studia.

Zkouškové termíny - červenec/srpen

Byly vypsány termíny EZT, ZZK a prezentací SP v období červenec/srpen. Tyto termíny mohou využívat studenti s cenovou úrovní Premium/Exclusive. Všichni ostatní studenti mají nárok na konání zkouškových soustředění pouze v rámci Mimořádných termínů a služeb.
Studenti bez přímé výuky, kteří prodlužují studium (30, 60, 90 dní / trimestr) a jehož součástí je období červenec - srpen ( 1.7. - 31.8.), mohou absolvovat zkoušková soustředění v rámci kontroly studia (ZK, ZP, SP, ZZK) ve standardních zkouškových termínech vypsaných pro toto období v SIS VŠEM, bez dodatečných administrativních poplatků (MTS).

Volby do Studentské rady VŠEM

Výsledky voleb do Studentské rady VŠEM nesplňují podmínky stanovené Statutem Vysoké školy ekonomie a managementu, kdy nebyl dodržen stanovený minimální počet členů Studentské rady VŠEM. Výsledky voleb jsou tímto neplatné a Vysoká škola ekonomie a managementu nemá v současné době zástupce z řad studentů. O dalším postupu bude vedení Vysoké školy ekonomie a managementu jednat a studenty o svém rozhodnutí informovat.

Videoforum VŠEM

Dne 26.3.2013 od 10 hod. se uskuteční přednáška na téma Investování ze studijního předmětu Ekonomika podniku, kdy tato přednáška slouží k porozumění daného problému a hlubšímu prohloubení znalostí. 2) Dne 2.4.2013 od 19 hod. se uskuteční konzultace na téma Jak psát odborné práce. 3) Technické požadavky a manuál k instalaci aplikace, viz http://www.vsem.cz/webforum-webmail-wifi.html 4) Přihlášení na jednotlivá Videofora VŠEM probíhá prostřednictvím SIS VŠEM/Administrativní přehled.

Hodnocení Akademické rady VŠEM

Zveřejněno Hodnocení průběhu obhajob seminárních prací za období únor 2013 a Závěry hodnocení AR VŠEM na průběh obhajob BP/DP v lednu 2013, viz Kontrola studia.

Školení databáze ProQuest

V sobotu 23. března a v úterý 2. dubna 2013 od 16 hodin se uskuteční školení na databázi ProQuest (http://www.vsem.cz/e-aplikace-vsem.html). Databáze obsahuje zahraniční elektronické informační zdroje: bibliografické a abstraktové databáze, faktografické a plnotextové databáze, elektronické časopisy, elektronické knihy, monografie, encyklopedie, slovníky, příručky atd. Informační zdroje jsou nezbytnou pomůckou při zpracování seminárních a závěrečných prací. Vzhledem k problémům, které má velká část studentů s využíváním zdrojů při přípravě SP/BP/DP, více než doporučujeme účast na školení. Na školení je možné se přihlásit od 1.3.2013 prostřednictvím SIS VŠEM/Administrativní přehled.

Konverzace v AJ a NJ

V rámci projektu SPEAK ve spolupráci s agenturou AIESEC vám nabízíme možnost se zdokonalit v komunikačních schopnostech v anglickém nebo německém jazyce. Konverzace se studenty vedou zahraniční stážisté, kteří jsou buď rodilými mluvčími nebo mají excelentní daný cizí jazyk. Studenti se mohou přihlásit na Německý jazyk (nižší-střední úroveň) nebo na Anglický jazyk (2 úrovně: nižší a vyšší úroveň) a to prostřednictvím SIS VŠEM/Administrativní přehled nejpozději do 4.3.2013 (23:59). Cena za 5 hodin (výuková hodina o délce 90 min.) je 500 Kč. Platba se uskuteční v rámci první konverzace. Minimální kapacita je 4, maximální kapacita je 8 studentů. Přihlášení na konverzaci je závazné. Konkrétní termíny konání jednotlivých kurzů jsou uvedeny v SIS VŠEM/Kalendář výuky a zkoušek.

Konzultace k odborným pracím

Byly vypsány termíny konzultací k odborným pracím (SP/BP/DP), které povede prorektorka pro studium Doc.Ing.Jaroslava Hyršlová, Ph.D., viz Kalendář výuky a zkoušek. Přihlášení na konzultaci je možné prostřednictvím SIS VŠEM/Administrativní přehled a to od 25.2.2013 do 18.3.2013. Po uzávěrce pro přihlášení na konzultaci bude studentům zaslán na studentský email přesný čas, respektive harmonogram konzultací v daném termínu. Student se na konzultaci dostaví již s konkrétními dotazy k seminárním, respektive bakalářským, respektive diplomovým pracím.

Videoforum VŠEM - Jak psát odborné práce

Dne 20.2.2013 bude od 16:30 hod. probíhat další konzultace prostřednictvím Videofora VŠEM (testovací provoz) k problematice odborných prací (SP, BP, DP) s doc. Ing. Jaroslavou Hyršlovou, Ph.D. V případě zájmu o účast na konzultaci se prosím přihlaste prostřednictvím SIS VŠEM/Administrativní přehled nejpozději do 19.2.2013 do 12:00. Přihlášený student po uzávěrce obdrží přesný návod, jak aplikaci nainstalovat a jak s ní pracovat. Technické požadavky: 1) Operační systém: Windows 7 , Windows Vista, Windows XP SP3 - Windows Installer 3. Windows Server 2008 with Service Pack 2 (SP2) 2) PC: Intel Pentium 4, AMD Athlon 64 CPU: 1. GHz, GHz 32-bit nebo 64-bit procesor 3) Rozlišení monitoru: 1024x768 4) GPU: Support for Microsoft DirectX 9 application programming interface, 128 megabytes (MB) of graphics memory (minimum), Windows Display Driver Model driver, Pixel Shader 2.0 HW 5) RAM: Windows 7, Windows Vista: 2 GB of RAM, Windows XP: 1 GB RAM 6) Zvuk.zařízení: mikrofon a reproduktory, sluchátka s mikrofonem 7) Video zařízení: Webkamera: USB 2.0 nebo integrovaná web kamera.

Praktické aplikace

Byly zveřejněny Praktické aplikace - MS Word, MS Excel, MS Powerpoint, Commercial Correspondence, kdy konkrétní termíny praktických aplikací jsou k dispozici prostřednictvím SIS VŠEM/Kalendář výuky a zkoušek, viz https://www.vsem.cz/sis/vysoka-skola/infosystem-sis/kalendar-vyuka-zk Podrobné informace k Praktickým aplikacím, viz http://www.vsem.cz/prakticke-aplikace-40seminar41-ar-20122013.html, http://www.vsem.cz/prakticke-aplikace-40seminar41-ar-20122013.2401.html Přihlášení na praktickou aplikaci je možné prostřednictvím SIS VŠEM/Administrativní přehled od 11.2.2013.

Přihlašování na cvičení

V SIS VŠEM jsou k dispozici termíny cvičení jednotlivých studijních předmětů na trimestr Leden 2013. Přihlašování na cvičení probíhá vždy 7 - 30 dní před daným termínem konání prostřednictvím SIS VŠEM/Administrativní přehled, kdy při nedostatečném počtu přihlášených studentů nebude cvičení realizováno. Informace o realizaci/nerealizaci cvičení z daného studijního předmětu jsou zveřejňovány po uzávěrce termínu přihlášek v rámci Aktualit/Aktuality cvičení, viz http://www.vsem.cz/aktuality-cviceni.html Na cvičení se mohou hlásit pouze studenti, kteří mají daný předmět zapsaný v rozvrhu pro tento trimestr. Přihlášení je pro studenta závazné.

Hodnocení Akademické rady VŠEM

Zveřejněno Hodnocení průběhu obhajob seminárních prací za období leden 2013, viz Hodnocení Akademické rady VŠEM.

Workshop Sociální inovace

V rámci Praktických aplikací vám nabízíme možnost účasti na workshopu Sociální inovace, který se koná dne 2.2.2013 (15:00 - 19:00), viz http://www.vsem.cz/workshop-socialni-inovace.html Za účast na přednášce a následné odevzdání zápočtové práce v rozsahu min. 3- 4 stran na zadané téma studenti magisterských studijních programů v prezenční formě studia obdrží 1 kredit ECTS. Téma zápočtové práce: Projekt sociálních inovací (název projektu záleží na výběru studenta) Obsah: Prezentace projektu sociálních inovací podle metodiky prezentované a aplikované na workshopu s vlastními náměty. Možnost individuální konzultace s přednášejícími. Přihlášení na workshop je možné prostřednictvím SIS VŠEM/Administrativní přehled nejpozději do 24.1.2013. Vstup na workshop je pro registrované studenty VŠEM po předložení studentského průkazu zdarma, kapacita omezena (20 studentů).

Seminář Úvod do trimestru

Byl vypsán termín semináře Úvod do trimestru. Přihlášení je možné prostřednictvím SIS VŠEM/Kalendář výuky a zkoušek, viz http://www.vsem.cz/sis/vysoka-skola/infosystem-sis/kalendar-vyuka-zk

Opakování výuky

Byly vypsány termíny výuky studijního předmětu Pracovní právo pro možnost opakování výuky, viz http://www.vsem.cz/sis/vysoka-skola/infosystem-sis/kalendar-vyuka-zk O opakování výuky student žádá prostřednictvím SIS VŠEM/Studijní formulář/Žádost/dotaz.

Hodnocení Akademické rady VŠEM

Zveřejněno Hodnocení průběhu obhajob seminárních prací za období prosinec 2012, viz Hodnocení Akademické rady VŠEM.

Rozřazovací test Informatika

Byl vypsán termín Rozřazovacího testu z informatiky (určen pro studijní skupiny PKLZ 06, PKLZ 07, PKLZ 08, PPE 07, PPE 08, PPE 09, PMAR 02, PMAR 03, PMAR 04). Přihlášení je možné prostřednictvím SIS VŠEM/Administrativní přehled.