Marketingová strategie a plánování

Kreativní brief, plánování strategie, techniky produkce - to vše máte šanci se naučit!

Předmět Marketingová strategie a plánování je zaměřen na strategie a plánování v marketingu. Studenti jsou uvedeni do metodiky koncipování a tvorby reklamních sdělení i ucelených reklamních aktivit v rámci integrované marketingové komunikace (IMK). V průběhu výuky se studenti seznámí s kreativním briefem, plánováním strategie, technikami produkce idejí a přetvořením těchto idejí do finální reklamy. Seznámí se rovněž s celým průběhem reklamní strategie.

  • Integrovaná marketingová komunikace.
  • Role IMK v procesu životního cyklu produktu.
  • Funkce IMK a strategie jejího umisťování.
  • Reklamní strategie: Plánování a formulace reklamní strategie.
  • Reklama a média. Výběr média, mediální ukazatele.
  • Realizace reklamy. Realizace reklamní kampaně.
  • Reklamní a mediální agentury.

Jiří Boháček

  • Absolvent katedry sociologie FF UK Praha, zaměření na strategický marketing, marketingový výzkum, sociologické teorie a textovou lingvistiku.
  • Zkušenosti jako poradce výzkumné agentury IPSOS a společnosti ŠkodaAuto.

Břetislav Stromko

  • Vedoucí Business Intelligence v Dáme jídlo.
  • Založil značku designového sportovního oblečení SYN v pohybu.
  • Své zkušenosti se snaží předávat studentům během kurzů z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Naprostý odborník, který má rád svou práci a chce předat studentům co nejvíc zajímavých vědomostí. Super.

Skvěle postavené hodiny a super přístup lektora, který vás provede celým kurzem tak skvěle, že na zkoušku jste připravení už jen z hodin!

Pan Stromko je svělý přednášející, umí zaujmout a má skvělý přístup ke studentům.