Marketingová strategie a plánování
Kreativní brief, plánování strategie, techniky produkce - to vše máte šanci se naučit!
Předmět Marketingová strategie a plánování je zaměřen na strategie a plánování v marketingu. Studenti jsou uvedeni do metodiky koncipování a tvorby reklamních sdělení i ucelených reklamních aktivit v rámci integrované marketingové komunikace (IMK). V průběhu výuky se studenti seznámí s kreativním briefem, plánováním strategie, technikami produkce idejí a přetvořením těchto idejí do finální reklamy. Seznámí se rovněž s celým průběhem reklamní strategie.
- Integrovaná marketingová komunikace.
- Role IMK v procesu životního cyklu produktu.
- Funkce IMK a strategie jejího umisťování.
- Reklamní strategie: Plánování a formulace reklamní strategie.
- Reklama a média. Výběr média, mediální ukazatele.
- Realizace reklamy. Realizace reklamní kampaně.
- Reklamní a mediální agentury.