Nová média
Nová média mění svět a vy teď můžete být u toho!
Cílem předmětu Nová média je přiblížit studentům tzv. nová (digitální) média a možnost jejich využití v oblasti marketingu. Cílem je dále seznámit studenty se současnými vývojovými tendencemi marketingu a s aktuálními marketingovými nástroji, a to včetně praktického rozboru příkladů zrealizovaných kampaní z České republiky i zahraničí.
- Charakteristika nových médií a jejich základních vlastností.
- Základní pojmy z oblasti nových médií. Internet, Web 2.0 a jeho nástroje.
- Aktuální trendy v marketingu. Hlavní změny v marketingu, přesun od ATL a BTL k TTL.
- Virální (virový) marketing. Složky virálního marketingu, body šíření, šiřitelé.
- Word-of-Mouth Marketing. WOMM 1.0 a 2.0, DWOM, spontánní a umělý WOM.
- Product Placement. Product placement v audiovizuálních dílech.