Nová média

Nová média mění svět a vy teď můžete být u toho!

Cílem předmětu Nová média je přiblížit studentům tzv. nová (digitální) média a možnost jejich využití v oblasti marketingu. Cílem je dále seznámit studenty se současnými vývojovými tendencemi marketingu a s aktuálními marketingovými nástroji, a to včetně praktického rozboru příkladů zrealizovaných kampaní z České republiky i zahraničí.

  • Charakteristika nových médií a jejich základních vlastností.
  • Základní pojmy z oblasti nových médií. Internet, Web 2.0 a jeho nástroje.
  • Aktuální trendy v marketingu. Hlavní změny v marketingu, přesun od ATL a BTL k TTL.
  • Virální (virový) marketing. Složky virálního marketingu, body šíření, šiřitelé.
  • Word-of-Mouth Marketing. WOMM 1.0 a 2.0, DWOM, spontánní a umělý WOM.
  • Product Placement. Product placement v audiovizuálních dílech.

Monika Březinová

  • Věnuje se problematice řízení malých a středních podniků, s ohledem na jejich řízení a marketing, v konkrétní aplikaci na pivovarské odvětví.
  • Vyučovala nebo vyučuje kromě jiných i  předměty Ekonomika pivovarského provozu, Marketingovou komunikaci v pivovarnictví

David Matoušek

  • Zaměřuje se na digitální a omnichannel marketing
  • Působil mjn. ve firmách Google, Criteo, LMC (jobs.cz) a tři roky jako Marketingový ředitel společnosti Slevomat.cz

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Oceňuji jiný pohled na aktuální problematiku a zapojení studentů do komunikace v rámci výuky.

Paní doktroka Březinová vedla přednášky skvělým způsobem. Velmi profesionální přístup, podpora a ujištění, že všichni chápou postup. Děkuji za další ze skvělých předmětů.

Přednášky paní doktorky pro mě byly vždy přínosné a pěkně zpracované prezentace. Paní doktorka byla vždy milá.