Praktický marketing pro malé firmy
Předmět má formu workshopů a sdílení marketingových zkušeností.
Předmět Praktický marketing pro malé firmy názorným způsobem propojuje teorii z oblasti marketingu a dalších oborů s reálným podnikáním malých a středních firem. První fáze výuky je zaměřena na potřebnou marketingovou teorii, která bude ve druhé fázi prakticky uplatněna na reálných příkladech. Důraz je kladen na porozumění podstatě marketingu a její využití pro odlišení vytvářených produktů a služeb od konkurence.
- Praktický význam marketingu. Součásti marketingu v praxi.
- Moderní marketingové pojmy. Business plán, brand, virální obsah, sdílení „proč“ a „jak“.
- Marketingový mix. Porozumění marketingovým mixům 4P, 4C, SIVA.
- Difuze inovací. Důležitost poznání a specifikace cílového trhu.
- Fáze nákupního procesu.
- Osobní marketing a vnitřní překážky.
- Online marketing. Základní prvky online marketingu pro podporu podnikání.