Praktický marketing pro malé firmy

Předmět má formu workshopů a sdílení marketingových zkušeností.

Předmět Praktický marketing pro malé firmy názorným způsobem propojuje teorii z oblasti marketingu a dalších oborů s reálným podnikáním malých a středních firem. První fáze výuky je zaměřena na potřebnou marketingovou teorii, která bude ve druhé fázi prakticky uplatněna na reálných příkladech. Důraz je kladen na porozumění podstatě marketingu a její využití pro odlišení vytvářených produktů a služeb od konkurence.

  • Praktický význam marketingu. Součásti marketingu v praxi.
  • Moderní marketingové pojmy. Business plán, brand, virální obsah, sdílení „proč“ a „jak“.
  • Marketingový mix. Porozumění marketingovým mixům 4P, 4C, SIVA.
  • Difuze inovací. Důležitost poznání a specifikace cílového trhu.
  • Fáze nákupního procesu.
  • Osobní marketing a vnitřní překážky.
  • Online marketing. Základní prvky online marketingu pro podporu podnikání.

Jiří Boháček

  • Absolvent katedry sociologie FF UK Praha, zaměření na strategický marketing, marketingový výzkum, sociologické teorie a textovou lingvistiku.
  • Zkušenosti jako poradce výzkumné agentury IPSOS a společnosti ŠkodaAuto.

David Matoušek

  • Zaměřuje se na digitální a omnichannel marketing
  • Působil mjn. ve firmách Google, Criteo, LMC (jobs.cz) a tři roky jako Marketingový ředitel společnosti Slevomat.cz

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Pan doktor Boháček měl velmi poutavý projev, vždycky dával četné příklady z praxe, což velmi pomohlo pochopit podstatu předmětu, předmět byl zajímavý a bavil mě - děkuji. :)

Předmět s panem doktorem byl velmi naučný a srozumitelně podaný. Studenti měli možnost pochopit problematiku i z praktické stránky!

Zajímavé hodiny propojené s praxí.