Strategie podniku

Řízení základních činností podniku.

Předmět Strategie podniku seznamuje s podstatou, analýzou a řízením základních činností podniku z hlediska jejich předmětového zaměření (marketing, nákup, výroba, prodej, financování, investování a rozborová činnost).

  • Výuka vytváří obsahové i metodologické východisko pro navazující odborně specifikované předměty studijního programu.

Václav Baroch

  • Ve své práci propojuje světy IT a financí.
  • Je spoluzakladatelem dvou úspěšných startupů a má pracovní zkušenosti z malých podniků, bank a finančních institucí.

Kamil Hofrichter

  • Působí v managerských pozicích u dodadatelů informačních systémů a technologií a má rovněž podnikatelské zkušenosti v této oblasti.
  • Zabývá se mimo jiné projektovým managementem, byl certifikován dle IPMA třídy B.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Výborný profesor, velmi si cením schopnosti projet vysvětlovanou látku zábavnou ale rychlou a stručnou formou.

Velice příjemný lektor se zajímavými znalostmi. Děkuji za přínosné přednášky.

Velmi poutavý výklad, lektor do výkladu vkládá zkušenosti z vlastní praxe.