VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a Reklama Ing.

Profesní zaměření Marketing a Reklama Ing.

  • Reklama a PR
  • Sociální média
  • Marketingové strategie organizace
  • Zákazník 4.0
  • Influencer marketing
  • Prezenční 2 - 3x / týden
  • Kombinovaná I 5-7dní / trimestr
  • Kombinovaná II 1x / trimestr
  • Zkouškové dny (Po – Ne)
  • Zkouškové měsíce (září – srpen)

Profesní zaměření absolventa

  • Obsah profesního zaměření navržené odborníky z firem Google, Deloitte, Nestlé, MarketUp, J&M Marketing, Siemens ...
  • Participace na výuce nebo vedení projektů/prací osobnostmi z oblasti Marketingu a reklamy.
  • Realizace reklamních kampaní studenty (např. Lékaři na zubní pasty, Ochucená piva, Sponzoring VŠEM na Prima Cool, marketingová komunikace pro společnosti jako Dáme jídlo!
  • Profesní uplatnění studentů již v průběhu I. ročníku (až 98 % studentů VŠEM).
  • Získání znalostí pro odbornou orientaci v oblastech lidských zdrojů, psychologie, práva, financí, ekonomie...
  • Možnost změny zaměření i v průběhu prvního roku studia, pokud změníte své preference.

Marketingové strategie organizace

Dobrý marketér má nejen jednorázovou intuici, ale také umí naplánovat dlouhodobou marketingovou strategii společnosti, brandu či projektu, umí ji průběžně rozvíjet, reagovat na nenadálé změny a různé scénáře vývoje. Ví, kam sáhnout, pokud se nedaří, ví, jak využít úspěch. Vyzná se napříč různými formami komunikace, rozumí médiím a sleduje trendy. Staňte se dobrými marketingovými stratégy.

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Marketingová strategie a plánování
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Měření firemní výkonnosti
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager

Zákazník 4.0

Není snad už dnes sporu o tom, že firma je tak úspěšná, jak si umí přečíst svého stávajícího či potenciálního zákazníka, ušít mu nabídku na míru, vybudovat s ním pevný vztah, přeměnit si ho nejen v partnera, ale dokonce i v advokáta svého businessu. To, co ovšem stále ještě vázne, je praktická realizace této vize. Odborníci na tuto oblast jsou v praxi potřeba - kdo jiný má firmy posunout a skutečný zákaznický přistup prosadit, než absolventi, kteří toto nastudují, procvičí a budou držet krok s nejmodernějším know-how?

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Řízení zákaznické zkušenosti
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Systémy řízení
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager

Reklama a PR

Marketing je více než co jiného způsob myšlení. Naučit se jazyk marketingu je nutné proto, aby si student takový způsob myšlení osvojil. Co to je segmentace trhu, co to je chování klienta, proč a jak ověřovat potřeby a preference cílových skupin, z čeho sestává marketingový mix a jak jeho prvky využívat. Na základě toho můžete tvořit svébytné a úspěšné marketingové a reklamní strategie pro vaše značky, produkty a projekty.

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Public relations II
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Marketingová strategie a plánování
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager

Influencer marketing

Sociální sítě zrodily influencery a influenceři obrátili mediální svět naruby. Holky a kluci natáčející videa na mobil v pokoji mají často mnohonásobně větší sledovanost než zavedená média s armádou zaměstnanců i techniky. Ne každý uspěje jako influencer, což ale neznamená, že se nemůže na činnosti influencerů aktivně a úspěšně podílet. V současnosti se už okolo influencerů točí zajímavý a stále rostoucí business, který vyžaduje multidisciplinární management postavený na znalosti digitálních médií a platforem, na dovednosti stavět a rozvíjet novou značku, ale i na schopnosti volit mezi partnery a znát etické hranice, které se nepřekračují. Zaměříme se na to, jak influencery vyhledávat, jak s nimi pracovat, jak vytěžit maximum i co od nich očekávat. Pojďte se prostě naučit farmařit a pěstovat influencery!

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Mezinárodní marketing
  • Marketingová strategie a plánování
  • Management změny (v AJ)
  • Budování osobního/firemního brandu na sociálních sítích II
  • Influencer marketing a sociální sítě II
  • Etika a společenská odpovědnost influencera
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Správce marketingových výzkumů a kampaní, Správce sociálních síti

Sociální média

Sociální média vytvořila úplně novou oblast svébytného businessu a propsala se do mnoha již existujících odvětví. Velká banka, stejně jako start up se dnes těžko obejdou bez své stránky na Facebooku nebo Instagramu. Vedle toho ale máte LinkedIn, který vám může pomoci zajistit lidské zdroje, nebo Slack, který je přizpůsoben komunikaci uvnitř firmy. Umět ovládat sociální média vytváří možnosti pro práci v “korporátu” stejně jako k tomu spravovat sociální sítě více menším projektům.

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Marketing na sociálních sítích
  • Marketing na instagramu
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Marketingová strategie a plánování
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Správce marketingových výzkumů a kampaní, Správce sociálních síti

DALŠÍ PROFESNÍ ZAMĚŘENÍ ABSOLVENTA

"Učí mě odborníci z praxe, kteří nejsou nudní!"

"Mám vše nastavené tak, jak potřebuji."

"Studuji on-line, odkudkoli a kdykoli."

"VŠEM mi doporučil můj zaměstnavatel!

"Platím jen 2.000 Kč/měsíc!"

Proč studujeme VŠEM?

Tento předmět zatím nejpřínosnější. Lektorka vše krásně vysvětlovala a hlavně student z PA odchází s tím, že umí nastavit a vyhodnit FB kampaň - SUPER!

Není nic lepšího, když vás učí člověk, který toho v marketingu sám tolik zažil a pracoval v tolika zajímavých firmách! Kladně hodnotím reálně projekty v hodině.

Hromada nových a užitečných informací, které v práci hned využiji. Lektorka absolutní odborník se skvělým přístupem ke studentům. Super, super, super.