VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a Reklama Ing.

Profesní zaměření Marketing a Reklama Ing.

  • Reklama a PR
  • Sociální média
  • Marketingové strategie organizace
  • Zákazník 4.0
  • Prezenční 2 - 3x / týden
  • Kombinovaná I 5-7dní / trimestr
  • Kombinovaná II 1x / trimestr
  • Zkouškové dny (Po – Ne)
  • Zkouškové měsíce (září – srpen)

Profesní zaměření absolventa

  • Obsah profesního zaměření navržené odborníky z firem Google, Deloitte, Nestlé, MarketUp, J&M Marketing, Siemens ...
  • Participace na výuce nebo vedení projektů/prací osobnostmi z oblasti Marketingu a reklamy.
  • Realizace reklamních kampaní studenty (např. Lékaři na zubní pasty, Ochucená piva, Sponzoring VŠEM na Prima Cool, marketingová komunikace pro společnosti jako Dáme jídlo!
  • Profesní uplatnění studentů již v průběhu I. ročníku (až 98 % studentů VŠEM).
  • Získání znalostí pro odbornou orientaci v oblastech lidských zdrojů, psychologie, práva, financí, ekonomie...
  • Možnost změny zaměření i v průběhu prvního roku studia, pokud změníte své preference.

Marketingové strategie organizace

Dobrý marketér má nejen jednorázovou intuici, ale také umí naplánovat dlouhodobou marketingovou strategii společnosti, brandu či projektu, umí ji průběžně rozvíjet, reagovat na nenadálé změny a různé scénáře vývoje. Ví, kam sáhnout, pokud se nedaří, ví, jak využít úspěch. Vyzná se napříč různými formami komunikace, rozumí médiím a sleduje trendy. Staňte se dobrými marketingovými stratégy.

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Marketingová strategie a plánování
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Měření firemní výkonnosti
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager

Zákazník 4.0

Není snad už dnes sporu o tom, že firma je tak úspěšná, jak si umí přečíst svého stávajícího či potenciálního zákazníka, ušít mu nabídku na míru, vybudovat s ním pevný vztah, přeměnit si ho nejen v partnera, ale dokonce i v advokáta svého businessu. To, co ovšem stále ještě vázne, je praktická realizace této vize. Odborníci na tuto oblast jsou v praxi potřeba - kdo jiný má firmy posunout a skutečný zákaznický přistup prosadit, než absolventi, kteří toto nastudují, procvičí a budou držet krok s nejmodernějším know-how?

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Řízení zákaznické zkušenosti
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Systémy řízení
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager

Reklama a PR

Marketing je více než co jiného způsob myšlení. Naučit se jazyk marketingu je nutné proto, aby si student takový způsob myšlení osvojil. Co to je segmentace trhu, co to je chování klienta, proč a jak ověřovat potřeby a preference cílových skupin, z čeho sestává marketingový mix a jak jeho prvky využívat. Na základě toho můžete tvořit svébytné a úspěšné marketingové a reklamní strategie pro vaše značky, produkty a projekty.

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Public relations II
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Marketingová strategie a plánování
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager

Sociální média

Sociální média vytvořila úplně novou oblast svébytného businessu a propsala se do mnoha již existujících odvětví. Velká banka, stejně jako start up se dnes těžko obejdou bez své stránky na Facebooku nebo Instagramu. Vedle toho ale máte LinkedIn, který vám může pomoci zajistit lidské zdroje, nebo Slack, který je přizpůsoben komunikaci uvnitř firmy. Umět ovládat sociální média vytváří možnosti pro práci v “korporátu” stejně jako k tomu spravovat sociální sítě více menším projektům.

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Marketing na sociálních sítích
  • Marketing na instagramu
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Marketingová strategie a plánování
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Správce marketingových výzkumů a kampaní, Správce sociálních síti

DALŠÍ PROFESNÍ ZAMĚŘENÍ ABSOLVENTA

"Učí mě odborníci z praxe, kteří nejsou nudní!"

"Mám vše nastavené tak, jak potřebuji."

"Studuji on-line, odkudkoli a kdykoli."

"VŠEM mi doporučil můj zaměstnavatel!

"Platím jen 2.000 Kč/měsíc!"

Proč studujeme VŠEM?

Tento předmět zatím nejpřínosnější. Lektorka vše krásně vysvětlovala a hlavně student z PA odchází s tím, že umí nastavit a vyhodnit FB kampaň - SUPER!

Není nic lepšího, když vás učí člověk, který toho v marketingu sám tolik zažil a pracoval v tolika zajímavých firmách! Kladně hodnotím reálně projekty v hodině.

Hromada nových a užitečných informací, které v práci hned využiji. Lektorka absolutní odborník se skvělým přístupem ke studentům. Super, super, super.