Profesní zaměření Marketing a Reklama Ing.
Marketingové strategie organizace
Dobrý marketér má nejen jednorázovou intuici, ale také umí naplánovat dlouhodobou marketingovou strategii společnosti, brandu či projektu, umí ji průběžně rozvíjet, reagovat na nenadálé změny a různé scénáře vývoje. Ví, kam sáhnout, pokud se nedaří, ví, jak využít úspěch. Vyzná se napříč různými formami komunikace, rozumí médiím a sleduje trendy. Staňte se dobrými marketingovými stratégy.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager |
Zákazník 4.0
Není snad už dnes sporu o tom, že firma je tak úspěšná, jak si umí přečíst svého stávajícího či potenciálního zákazníka, ušít mu nabídku na míru, vybudovat s ním pevný vztah, přeměnit si ho nejen v partnera, ale dokonce i v advokáta svého businessu. To, co ovšem stále ještě vázne, je praktická realizace této vize. Odborníci na tuto oblast jsou v praxi potřeba - kdo jiný má firmy posunout a skutečný zákaznický přistup prosadit, než absolventi, kteří toto nastudují, procvičí a budou držet krok s nejmodernějším know-how?
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager |
Reklama a PR
Marketing je více než co jiného způsob myšlení. Naučit se jazyk marketingu je nutné proto, aby si student takový způsob myšlení osvojil. Co to je segmentace trhu, co to je chování klienta, proč a jak ověřovat potřeby a preference cílových skupin, z čeho sestává marketingový mix a jak jeho prvky využívat. Na základě toho můžete tvořit svébytné a úspěšné marketingové a reklamní strategie pro vaše značky, produkty a projekty.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager |
Influencer marketing
Sociální sítě zrodily influencery a influenceři obrátili mediální svět naruby. Holky a kluci natáčející videa na mobil v pokoji mají často mnohonásobně větší sledovanost než zavedená média s armádou zaměstnanců i techniky. Ne každý uspěje jako influencer, což ale neznamená, že se nemůže na činnosti influencerů aktivně a úspěšně podílet. V současnosti se už okolo influencerů točí zajímavý a stále rostoucí business, který vyžaduje multidisciplinární management postavený na znalosti digitálních médií a platforem, na dovednosti stavět a rozvíjet novou značku, ale i na schopnosti volit mezi partnery a znát etické hranice, které se nepřekračují. Zaměříme se na to, jak influencery vyhledávat, jak s nimi pracovat, jak vytěžit maximum i co od nich očekávat. Pojďte se prostě naučit farmařit a pěstovat influencery!
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových výzkumů a kampaní, Správce sociálních síti |
Sociální média
Sociální média vytvořila úplně novou oblast svébytného businessu a propsala se do mnoha již existujících odvětví. Velká banka, stejně jako start up se dnes těžko obejdou bez své stránky na Facebooku nebo Instagramu. Vedle toho ale máte LinkedIn, který vám může pomoci zajistit lidské zdroje, nebo Slack, který je přizpůsoben komunikaci uvnitř firmy. Umět ovládat sociální média vytváří možnosti pro práci v “korporátu” stejně jako k tomu spravovat sociální sítě více menším projektům.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových výzkumů a kampaní, Správce sociálních síti |