VŠEM > Studium VŠEM > Oblasti a zaměření studia Ing. / MSc. > Zaměření Marketing Ing./MSc.

Zaměření Marketing Ing./MSc.

  • Prezenční 2 - 3x / týden
  • Kombinovaná I 5-7dní / trimestr
  • Kombinovaná II 1x / trimestr
  • Distanční on-line (BBA / MSc. / MBA / Ph.D. / DBA)
  • Zkouškové dny (Po – Ne)
  • Zkouškové měsíce (září – srpen)

Zaměření MARKETING

  • Obsah zaměření navržené odborníky z firem Google, Deloitte, Nestlé, MarketUp, J&M Marketing, Siemens ...
  • Participace na výuce nebo vedení projektů/prací osobnostmi z oblasti Marketingu a reklamy.
  • Realizace reklamních kampaní studenty (např. Lékaři na zubní pasty, Ochucená piva, Sponzoring VŠEM na Prima Cool, marketingová komunikace pro společnosti jako Dáme jídlo!
  • Profesní uplatnění studentů již v průběhu I. ročníku (až 98 % studentů).
  • Získání znalostí pro odbornou orientaci v oblastech lidských zdrojů, psychologie, práva, financí, ekonomie...
  • Možnost změny zaměření i v průběhu studia, pokud změníte své preference.

Marketingové strategie organizace

Dobrý marketér má nejen jednorázovou intuici, ale také umí naplánovat dlouhodobou marketingovou strategii společnosti, brandu či projektu, umí ji průběžně rozvíjet, reagovat na nenadálé změny a různé scénáře vývoje. Ví, kam sáhnout, pokud se nedaří, ví, jak využít úspěch. Vyzná se napříč různými formami komunikace, rozumí médiím a sleduje trendy. Staňte se dobrými marketingovými stratégy.

Předměty zaměřeníProfilové předměty
  • Marketingová strategie a plánování
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Měření firemní výkonnosti
  • Systémy řízení
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager

Zákazník 4.0

Není snad už dnes sporu o tom, že firma je tak úspěšná, jak si umí přečíst svého stávajícího či potenciálního zákazníka, ušít mu nabídku na míru, vybudovat s ním pevný vztah, přeměnit si ho nejen v partnera, ale dokonce i v advokáta svého businessu. To, co ovšem stále ještě vázne, je praktická realizace této vize. Odborníci na tuto oblast jsou v praxi potřeba - kdo jiný má firmy posunout a skutečný zákaznický přistup prosadit, než absolventi, kteří toto nastudují, procvičí a budou držet krok s nejmodernějším know-how?

Předměty zaměřeníProfilové předměty
  • Zákaznická zkušenost
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Měření firemní výkonnosti
  • Systémy řízení
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager

Reklama a PR

Marketing je více než co jiného způsob myšlení. Naučit se jazyk marketingu je nutné proto, aby si student takový způsob myšlení osvojil. Co to je segmentace trhu, co to je chování klienta, proč a jak ověřovat potřeby a preference cílových skupin, z čeho sestává marketingový mix a jak jeho prvky využívat. Na základě toho můžete tvořit svébytné a úspěšné marketingové a reklamní strategie pro vaše značky, produkty a projekty.

Předměty zaměřeníProfilové předměty
  • Public relations II
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Měření firemní výkonnosti
  • Systémy řízení
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager

Personální marketing

Nestačí vybrat dobré lidi do týmu. Tým sestavený ze samých “hvězd” pravděpodobně nebude fungovat jako tým. Ani skupina lidí, kteří nemají přirozeného lídra. Zároveň musíte umět pracovat s lidmi, kteří jsou k dispozici, což znamená umět motivovat a vést lidi ke společnému cíli. To není jednoduchý úkol a vyžaduje nejlepší manažerské dovednosti. Stavět pracovní a projektové týmy, které dokáží uspět, je to, co se můžete naučit.

Předměty zaměřeníProfilové předměty
  • Zajištění lidských zdrojů
  • Kariérní management
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Měření firemní výkonnosti
  • Systémy řízení
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
HR marketing specialist, Tiskový mluvčí, PR manažer, Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, Správce kontaktů s médii

Technologie v marketingu

Marketing se díky možnosti přesného zacílení a efektivitě vynaložených prostředků stále více přesouvá do on-line prostoru. Jak může vypadat architektura internetového obchodu? Jak postavit dobrý, přehledný a obchodně funkční web? Jak tam přivést potenciální zákazníky? Pojďte se to naučit.

Předměty zaměřeníProfilové předměty
  • Marketing na sociálních sítích
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Měření firemní výkonnosti
  • Systémy řízení
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Web designer

Sociální média

Sociální média vytvořila úplně novou oblast svébytného businessu a propsala se do mnoha již existujících odvětví. Velká banka, stejně jako start up se dnes těžko obejdou bez své stránky na Facebooku nebo Instagramu. Vedle toho ale máte LinkedIn, který vám může pomoci zajistit lidské zdroje, nebo Slack, který je přizpůsoben komunikaci uvnitř firmy. Umět ovládat sociální média vytváří možnosti pro práci v “korporátu” stejně jako k tomu spravovat sociální sítě více menším projektům.

Předměty zaměřeníProfilové předměty
  • Marketing na sociálních sítích
  • Marketing na instagramu
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Měření firemní výkonnosti
  • Systémy řízení
  • Management změny (v AJ)
  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
Marketingový specialista, Správce marketingových výzkumů a kampaní, Správce sociálních síti

DALŠÍ OBLASTI ZAMĚŘENÍ STUDIA

"Učí mě odborníci z praxe, kteří nejsou nudní!"

"Mám vše nastavené tak, jak potřebuji."

"Studuji on-line, odkudkoli a kdykoli."

"VŠEM mi doporučil můj zaměstnavatel!

"Platím jen 2.000 Kč/měsíc!"

Proč studujeme VŠEM?

Tento předmět zatím nejpřínosnější. Lektorka vše krásně vysvětlovala a hlavně student z PA odchází s tím, že umí nastavit a vyhodnit FB kampaň - SUPER!

Není nic lepšího, když vás učí člověk, který toho v marketingu sám tolik zažil a pracoval v tolika zajímavých firmách! Kladně hodnotím reálně projekty v hodině.

Hromada nových a užitečných informací, které v práci hned využiji. Lektorka absolutní odborník se skvělým přístupem ke studentům. Super, super, super.