Profesní zaměření Lidské zdroje Bc.
Lidské zdroje
Úspěch jakékoliv firmy, instituce, start upu či projektu stojí na lidech. Umět pracovat s tzv. lidskými zdroji, umět vyhledávat vhodné profesionály, odhadovat jejich kvalifikaci, jejich charaktery, umět sbírat dostatečně věrohodné reference, které potvrdí či vyvrátí první dojem, umět pracovat s motivací lidí, kteří pracují v týmu a rozvíjet dále jejich nadání, stejně jako řešit konflikty, to je komplex dovedností s rostoucím významem pro 21. století. Studenti ovládnou základy pracovního práva, principy sociologie, psychologie a vyjednávání i další znalosti a dovednosti, které jsou k profesionálnímu managementu lidských zdrojů nezbytné.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Personalista, Vedoucí HR oddělení, Specialista HR, HR business partner, HR marketing specialist, HR manažer, Teamleader, Kouč, Training & Development Specialist |
Řízení lidských zdrojů
Nestačí vybrat dobré lidi do týmu. Tým sestavený ze samých “hvězd” pravděpodobně nebude fungovat jako tým. Ani skupina lidí, kteří nemají přirozeného lídra. Zároveň musíte umět pracovat s lidmi, kteří jsou k dispozici, což znamená umět motivovat a vést lidi ke společnému cíli. To není jednoduchý úkol a vyžaduje nejlepší manažerské dovednosti. Stavět pracovní a projektové týmy, které dokáží uspět, je to, co se můžete naučit.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
HR specialista, HR manažer, Headhunter, Recruiter, HR business partner, Training & Development Specialist |
Personální marketing
Nestačí vybrat dobré lidi do týmu. Tým sestavený ze samých “hvězd” pravděpodobně nebude fungovat jako tým. Ani skupina lidí, kteří nemají přirozeného lídra. Zároveň musíte umět pracovat s lidmi, kteří jsou k dispozici, což znamená umět motivovat a vést lidi ke společnému cíli. To není jednoduchý úkol a vyžaduje nejlepší manažerské dovednosti. Stavět pracovní a projektové týmy, které dokáží uspět, je to, co se můžete naučit.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
HR marketing specialist, Tiskový mluvčí, PR manažer, Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, Správce kontaktů s médii |
Trendy v lidských zdrojích
S rychlostí vývoje v technologiích, ekonomice a na trhu práce nutně nastupují v oblasti lidských zdrojů nové trendy. V některých profesích, jako třeba IT, zoufale chybí ženy a technologické firmy po nich prahnou. V některých organizacích jsou převážně mladí lidé, kterým ale chybí přirozená autorita ve vedení. Někde jsou nadaní lidé, kteří by mohli firmu posouvat, ale nikdo s nimi nepracuje. Pojďte tyto trendy poznat a naučit se s nimi pracovat.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
HR specialista, HR manažer, Headhunter, Recruiter, HR business partner, Training & Development Specialist, Manažer age managementu, Personalista, Talent sources |
Komunikace v managementu
Být lídrem, který se umí rozhodnout, je jedna poloha vedení. Ne každý lídr umí své rozhodnutí sdělit svému týmu takovým způsobem, aby ho ostatní akceptovali a vzali za své. Umět komunikovat z pozice manažera znamená nejen ukázat, že jste dostatečně schopní se zorientovat a vybrat nejlepší variantu, ale také o tom přesvědčit ostatní. K tomu potřebujete mnohem víc než jen napsat podřízeným v neděli večer dlouhý email s požadavky. Pojďte se naučit jednat s lidmi, na nichž závisí úspěch projektu.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Krizový manažer, Specialista v oblasti managementu rizik, Mediátor, Vyjednavač, Tiskový mluvčí, PR manager |
Gender management
Jedním z největších handicapů společností, které se věnují IT developmentu, je "all-male" osazenstvo. Korporace digitálního světa doslova trhají ruce za ženy, které mají IT skills, a proto uspěly společnosti, které je dokáží připravovat. To je pouze jeden z příběhů, které na vás čekají, pokud se budete věnovat gender managementu. Ať už jde o požadavky organizací, nebo pravidla společenské odpovědnosti či zákonné požadavky, zvládnutí alchymie správné namíchané rozmanitosti v pracovních týmech je tématem současnosti i budoucnosti. Připravte se na poslání, které má ekonomický i společenský smysl.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Krizový manažer, Specialista v oblasti managementu rizik, Mediátor, Vyjednavač, Tiskový mluvčí, PR manager |