Profesní zaměření Inovace a Udržitelnost Bc.
Inovační management EM
Inovace jsou alfou každé vyspělé ekonomiky. Ať už jde o start up nebo nový produkt nadnárodní korporace, je nutné umět jeho vývoj řídit a dovést ho k úspěšné realizaci. Drtivá většina nových nápadů skončí neúspěchem, někdy zbytečně. Pojďte se naučit tomu předejít.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Manager inovačních týmů, Podnikatel, Projektový manažer, Startuper |
Ekonomické a sociální inovace EM
Ekonomické a sociální inovace názorným způsobem propojují teorii z oblasti inovací a dalších oborů s reálným podnikatelským prostředím. Orientujte se v teorii inovací a naučte se pracovat s vhodnými kreativními nástroji.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Manager inovačních týmů, Podnikatel, Projektový manažer, Startuper |
Udržitelný rozvoj a podnikání EM
Získejte schopnost vnímat ekonomickou, sociální a environmentální rovinu udržitelnosti. Udržitelný život a spotřeba se dostávají do popředí zájmu nejen takzvaných „zelených“ spotřebitelů, ale každého z nás. Udržitelné podnikání je na vzestupu v době, kdy finanční krize umocněná sociálními a ekologickými problémy a vzrůstající zodpovědností spotřebitelů mění ekonomické a podnikatelské prostředí, kde zákazníci inklinují k nákupům zboží a služeb, u kterých vnímají hodnoty jiné než finanční.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Manager inovačních týmů, Podnikatel, Projektový manažer, Startuper |
Seberozvoj a rozvoj světa EM
Zaměříme se na zodpovězení těžké otázky: jak bude vypadat budoucnost světa? Budoucnost v celém námi uchopitelném spektru možností, které se týkají jednotlivců, rodin, organizací, vesnic, měst, národů, mezinárodního společenství i Země jako celku. Uchopit tuto otázku v celé její šíři je náročné, avšak pro pochopení reality našich životů nezbytné. Doba, ve které žijeme, je dobou velké transformace. Výsledkem může být dystopie vedoucí k destrukci nebo protopie vedoucí k regeneraci, k nové renesanci. Nejpravděpodobnějším scénářem je geograficky rozčleněné spektrum rozkladných a regenerativních procesů. Ještě nikdy jsme nestáli před tak komplexní soustavou výzev jako dnes. A ještě nikdy nebyla člověku svěřena taková výsada vědomě formovat budoucnost, jaké se můžeme těšit dnes.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
* V rámci zápisu volitelných předmětů / PA, doporučujeme volbu předmětu Discovering your purpose & potential, který zaměření vhodně doplňuje |
|
Strategie, HR, vzdělávání, management rizik, plánování, CSR, udržitelnost, Odborné a vedoucí funkce ve firmách, médiích, světě nadací, politických institucích a neziskovém sektoru |
Future design EM
The dominant metatrend in the 21st century is “The Great Transition”, which can also be referred to as the Great Transformation (Karl Polanyi), Macroshift (Ervin László), Polycrisis (Edgar Morin), the Long Emergency (James Howard Kunstler), the Great Turning (David Korten), a Meta-system Transformation (Francis Heylighen), a Mutation of Consciousness (Jean Gebser), etc. These terms refer to a complex and profound transformative process in all spheres of society – a process that will probably last decades. Every organisation will need culturally creative people to work with this trend. The main goal of our “future design” specialisation is to help people and organisations become “future friendly”, i.e. to become aware of likely future scenarios, ready to prepare for the future, and able to co-create desirable futures.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
* V rámci zápisu volitelných předmětů / PA, doporučujeme volbu předmětu Discovering your purpose & potential, který zaměření vhodně doplňuje * ENG - předmět probíhá v anglickém jazyce |
|
Strategy, human resources, education, risk management, planning, corporate social responsibility, sustainability, Expert and leadership functions in firms, financial institutions, foundations, media, political institutions and the non-profit sector |
Manažerské informační technologie EM
Takřka žádné podnikání se neobejde bez on-line podpory. Webové stránky, komunikační platformy, rezervační systémy, marketing na sociálních sítích a mnoho dalších nezbytných nástrojů potřebují velké korporace i živnostníci. Ve vlastním podnikání i zaměstnání budete potřebovat znalosti z oblasti managementu, práva, marketingu i řízení. Zde je získáte.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Projektový manažer, Data scientist, Analytik ICT |
Business Intelligence EM
Říká se, že data jsou nové zlato a často to skutečně platí. S rozvojem IT a nových technologií mají firmy k dispozici mnoho dat, které jim mohou umožnit lépe a správně řídit jejich fungování a plánování, a to jak to strategické, tak to operativní a každodenní. Firmy však musí data umět získat z interních i externích zdrojů, zvolit správnou technologickou infrastrukturu, data správně zpracovat a interpretovat a svým zaměstnancům pak ty správné výstupy poskytnout včas a srozumitelně. Naučte se tedy data získávat, zpracovávat a analyzovat a staňte se odborníkem, jehož výstupy a podněty budou používat všechna oddělení firmy.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Web designer |