Profesní zaměření Marketing a Reklama Bc.
Reklama a PR EM
Marketing je více než co jiného způsob myšlení. Naučit se jazyk marketingu je nutné proto, aby si student takový způsob myšlení osvojil. Co to je segmentace trhu, co to je chování klienta, proč a jak ověřovat potřeby a preference cílových skupin, z čeho sestává marketingový mix a jak jeho prvky využívat. Na základě toho můžete tvořit svébytné a úspěšné marketingové a reklamní strategie pro vaše značky, produkty a projekty.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager |
Internetový obchod EM
Marketing se díky možnosti přesného zacílení a efektivitě vynaložených prostředků stále více přesouvá do on-line prostoru. Jak může vypadat architektura internetového obchodu? Jak postavit dobrý, přehledný a obchodně funkční web? Jak tam přivést potenciální zákazníky? Pojďte se to naučit.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Web designer |
Sportovní marketing a management EM
Staňte se odborníkem na propagaci sportovních týmů, svazů i sportovních událostí. Zaměřte se na sponzoring, merchandising, prodej licencí a zajištění práv sportovních přenosů. Zastupujte sportovce, celé týmy, svazy, nebo spolupracujte s Českým olympijským výborem!
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Sportovní manažer, Tiskový mluvčí, PR manažer, Správce kontaktů s médii |
Sociální média EM
Sociální média vytvořila úplně novou oblast svébytného businessu a propsala se do mnoha již existujících odvětví. Velká banka, stejně jako start up se dnes těžko obejdou bez své stránky na Facebooku nebo Instagramu. Vedle toho ale máte LinkedIn, který vám může pomoci zajistit lidské zdroje, nebo Slack, který je přizpůsoben komunikaci uvnitř firmy. Umět ovládat sociální média vytváří možnosti pro práci v “korporátu” stejně jako k tomu spravovat sociální sítě více menším projektům.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových výzkumů a kampaní, Správce sociálních sítí |
Audiovizuální marketingová komunikace EM
Získáte praktické a teoretické znalosti v oblasti audiovizuální tvorby nejen v reklamě. Výuka se zaměří na marketingové, mediální a umělecké aspekty audiovizuální tvorby, dále na mediální gramotnost v oblasti audia a videa. Výsledkem budou znalosti pro odbornou orientaci v audiovizi, filmové i televizní produkci, marketingu a médiích.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Videomaker, Ideamaker, Copywriter, Novinář, Produkční, Dramaturg, Account manager, Social media manager, Střihač |
Influencer marketing EM
Sociální sítě zrodily influencery a influenceři obrátili mediální svět naruby. Holky a kluci natáčející videa na mobil v pokoji mají často mnohonásobně větší sledovanost než zavedená média s armádou zaměstnanců i techniky. Ne každý uspěje jako influencer, což ale neznamená, že se nemůže na činnosti influencerů aktivně a úspěšně podílet. V současnosti se už okolo influencerů točí zajímavý a stále rostoucí business, který vyžaduje multidisciplinární management postavený na znalosti digitálních médií a platforem, na dovednosti stavět a rozvíjet novou značku, ale i na schopnosti volit mezi partnery a znát etické hranice, které se nepřekračují. Zaměříme se na to, jak influencery vyhledávat, jak s nimi pracovat, jak vytěžit maximum i co od nich očekávat. Pojďte se prostě naučit farmařit a pěstovat influencery!
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce sociálních sítí, Správce marketingových kampaní, Social media manager, Videomaker/Ideamaker, Správce kontaktů s influencery, PR manager |
Event management EM
Eventy jsou královská disciplína managementu, něco jako desetiboj v atletice. Program, v němž musí vše dobře navazovat, se blíží dramaturgii v divadle. Event manažer je režisér, který musí dobře pochopit, pro jaké publikum se hraje, podle toho navrhnout místo, scénografii i obsazení. A přitom se musí vejít do budgetu, který někdy vyžaduje naprosté impro, někdy super gala. A to celé je často důležité umět dobře prodat, tedy odkomunikovat, ať už na sociálních sítích, nebo v médiích. V event managementu není o překvapení nouze! Aby vám ta překvapení dělala na konci dne převážně radost, pojďte se naučit, jak na to. Trh práce na vás netrpělivě čeká!
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Event manager, PR manager, Marketingový specialista |