Struktura studia MM/PMM

Marketing a média

Svět médií je jednou z nejvíce dynamických oblastí v businessu. Více než kde jinde platí, že to, co fungovalo včera, už nemusí fungovat dnes. Vyznat se. V současném světě mediální komunikace znamená mít přehled o jejich struktuře, o tom, jaké zadání plní, jaký je jejich gate keeping či co to znamená agenda setting. Nahlédněte do mediálního průmyslu a získejte know how, jak media i Vaše zákazníky zaujmout. Není to samozřejmé!

  • Bakalářský 3letý studijní program
  • Prezenční / kombinovaná / distanční forma studia
  • Program obsahuje 24 studijních předmětů s možností neomezeného počtu volitelných předmětů
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Umět vyhledávat a zpracovávat relevantní informace pro další rozhodování.
  • Schopnost řešení základních manažerských úkolů na operativní a taktické úrovni.
  • Dokázat samostatně zhodnotit, zpracovat a řešit zadaný problém, včetně návrhu variant řešení.
  • Uplatnit znalosti z oblasti ekonomie a marketingu v praxi.
  • Znalost principů marketingu, zaměření na zákazníka, schopnost pracovat se zákonitostmi trhu, důraz na kvalitu, schopnost analýzy prostředí, vyvození cílů, formulace a realizace marketingové strategie.
  • Marketing
  • Management
  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Spotřební chování
  • Psychologie
  • Sociologie řízení
  • Marketingový výzkum
  • Management lidských zdrojů
  • Organizační kultura
  • Právní prostředí a společnost
  • Etika a společenská odpovědnost
  • Inovace a podnikání
  • Obsah studijních předmětů
  • Úvod do studia, Bakalářský seminář
  • Seminář odborných prací
  • Studijní a prezentační dovednosti
  • Počítačové dovednosti
  • Efektivní učení a sebekoučování
  • Jak efektivně vybrat kariéru
  • Kritické myšlení
  • Psychohygiena a jak zvládat stres
  • Time management a prokrastinace

VOLITELNÉ PŘEDMĚTY A PRAKTICKÉ APLIKACE
Data-based marketing Krizové řízení Prognostické metody
Efektivní získávání a výběr Leadership Psychologie a psychoterapie
Evropská integrace Management reputace Psychologie v personální práci
Finanční audit Management změny Public relations, komunikace a média
Finanční gramotnost Manažerský controlling Retence a akvizice v prodejním kanálu
Finanční matematika Mezinárodní standardy fin. výkaznictví Systémové myšlení v manažerské praxi
Finanční stabilita Motivace pracovního jednání Tržní prostředí
Hospodaření příspěvkových organizací Neziskové organizace Základy copywritingu
Investice Peněžnictví a bankovnictví Základy digitálního marketingu
Komunikační dovednosti a rétorika Praktické řízení firmy  
Krizová komunikace Prezentační dovednosti  

Ve všední dny

  • Prezenční forma je realizovaná formou 2 až 3 denních výukových soustředění v pracovních dnech do pondělí do pátku (4 - 5x za trimestr).
  • Vzorový rozvrh prezenční formy studia

O víkendech

  • Kombinovaná forma I ve formě 1 denních výukových soustředění mimo pracovní dny v sobotu nebo neděli (3 - 5x za trimestr).
  • Kombinovaná forma II v intenzivních výukových blocích formou 4 až 5 denního výukového soustředění v pracovních dnech od pondělí do pátku (1x za trimestr/studijní předmět).
  • Vzorový rozvrh kombinované formy studia

Kdykoli a odkudkoli on-line

  • Distanční forma je realizována online formou prostřednictvím interaktivních eAplikací VŠEM (Videolearning, Videokonzultace, Videocvičení a Studijní materiály VŠEM).
  • Frekvence výuky a konzultací dle osobních a časových preferencí studenta.
  • Mezinárodní akreditace (ACBSP), udělované diplomy BBA / MSc / MBA.

Bonusy studia na VŠEM