VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing lidských zdrojů Bc.

Profesní zaměření Marketing lidských zdrojů Bc.

  • Marketing lidských zdrojů
  • Zajištění lidských zdrojů
  • Informační systémy pro
    personalistiku
  • Komunikace v lidských zdrojích
  • Prezenční
    zpravidla 1 - 3 dny v týdnu
  • Kombinovaná I
    zpravidla 5 - 7 dní v trimestru
  • Kombinovaná II
    zpravidla 1 týden v trimestru
  • Zkouškové dny (Po – Ne)
  • Zkouškové měsíce (září – srpen)

Profesní zaměření absolventa

  • Obsah profesního zaměření navržený odborníky z firem Google, Deloitte, Nestlé, StartupJobs, Horton International...
  • Participace na výuce nebo vedení projektů/prací osobnostmi z oblasti Lidských zdrojů (personální ředitelé, personalisté, manažeři, koučové...)
  • Profesní uplatnění studentů již v průběhu I. ročníku (až 98 % studentů VŠEM).
  • Možnost změny zaměření i v průběhu prvního ročníku studia, pokud změníte své preference.

Marketing lidských zdrojů LZ

V éře digitálních technologií a služeb, jejichž podíl na ekonomice stále roste, jsou lidé nejdůležitějším prvkem úspěšného businessu. Na trhu, který dlouhodobě vykazuje nepřirozenou míru nezaměstnanosti se o lidské zdroje soutěží skutečně nelehko. Umět marketovat nabídku zajímavé práce nebo spolupráce obnáší jak znalost z oblasti managementu lidských zdrojů, tak práci s novými médii a komunikace. Vše přitom využijete i jinde v práci nebo v businessu.

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Marketing lidských zdrojů
  • Nová média
  • Public Relations
  • Zajištění lidských zdrojů
  • Marketingová komunikace
  • Inovace
  • Management a marketing služeb
  • Marketingový výzkum
  • Vyjednávání a řešení konfliktů
  • Vedení týmů
  • Leadership
  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Marketing
  • Management lidských zdrojů
  • Management lidských zdrojů II
  • Právo v praxi
  • Management
  • Projektové řízení
PR manažer, Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, HR marketingspecialista a další.

Zajištění lidských zdrojů LZ

V jakékoliv firmě, v institucích i ve vlastním podnikání se budete neustále dostávat do situace, kdy bude třeba nahradit odcházejícího profesionála, bude nutné postavit nový tým, případně ho obměnit, aby lépe fungoval. A bude třeba hledat lidi, kteří zůstanou, ne každé tři měsíce proces opakovat a ztrácet peníze, energii a třeba i pozici na trhu. Abyste dokázali hledat na správných místech a měli dobrou intuici při finálním výběru, k tomu je třeba osvojit si leccos z managementu, marketingu, psychologie a dalších disciplín. Zde se vám nabízí vhodný mix.

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Zajištění lidských zdrojů
  • Marketing lidských zdrojů
  • Trh práce a politika zaměstnanosti
  • Sociální pedagogika
  • Sociální patologie
  • Demografie
  • Specifika trhu práce v ČR
  • Vedení týmů
  • Psychologie v personální práci
  • Management rizik
  • Globální politika
  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Marketing
  • Management lidských zdrojů
  • Právo v praxi
  • Sociologický výzkum
  • Sociologie
  • Politologie a mezinárodní vztahy
Marketingový specialista, Tiskový mluvčí, Kontrola marketingových kampaní , Managera další.

Informační systémy pro personalistiku LZ

Systematická a přehledná a práce s informacemi je nezbytnou komponentou řízení lidských zdrojů. Vhodné sdílení informací umožňuje dělat správná rozhodnutí ve správný čas. Mělo by respektovat organizační strukturu, mělo by být dostatečně flexibilní a také dostatečně zabezpečené. Technologických řešení je vždy k dispozici mnoho, důležité je ale umět správně vybrat nejen z hlediska užitnosti, ale také kompatibility s ostatními informačními systémy. Získejte pevný základ, na nějž můžete ve vaší profesi navazovat.

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Informační systémy
  • Nová média
  • Marketing lidských zdrojů
  • Manažerské dovednosti
  • Organizační kultura
  • Analýza dat v SPSS
  • Inovace na webu
  • Webové technologie
  • Bezpečnost IS
  • Implementace informačních systémů
  • Informační management
  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Marketing
  • Zpracování dat
  • Management lidských zdrojů
  • Management lidských zdrojů II
  • Etika a společenská odpovědnost
  • Management
HR specialist v IT firmě, Project manager v IT, Koordinátor projektů, Tvorba online kurzůa další.

Komunikace v lidských zdrojích LZ

Vše, co se odehrává mezi lidmi, se odehrává prostřednictvím komunikace. Platí to jednoznačně také v pracovním prostředí. Mnohdy i dobré úmysly, dobré nápady a slibné plány, které jsou nevhodně podány, nemusí být dobře pochopeny a tedy neuvidí světlo světa, případně se je nepodaří zrealizovat. Ke komunikaci současnosti samozřejmě patří jak ta přímá, tak ta digitální. A ta digitální předpokládá dobrou a aktualizovanou znalost komunikačních nástrojů. Samozřejmostí je dobrý vhled do aplikované psychologie.

Předměty zaměření Profilové předměty
  • Marketingová komunikace
  • Management lidských zdrojů
  • Marketing lidských zdrojů
  • Motivace pracovního jednání
  • Nová média
  • Public Relations
  • Organizační kultura
  • Manažerské dovednosti
  • Prezentační a komunikační dovednosti
  • Vedení týmů
  • Vyjednávání a řešení konfliktů
  • Rétorické dovednosti v českém jazyce
  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Marketing
  • Management lidských zdrojů
  • Management lidských zdrojů II
  • Právo v praxi
  • Zpracování dat
  • Management
HR generalist, Konzultant pro personální agendu, Recruitment researcher, HR specialista, mentor a další.
 

DALŠÍ PROFESNÍ ZAMĚŘENÍ ABSOLVENTA

"Učí mě odborníci z praxe, kteří nejsou nudní!"

"Mám vše nastavené tak, jak potřebuji."

"Studuji on-line, odkudkoli a kdykoli."

"VŠEM mi doporučil můj zaměstnavatel!

"Platím jen 2.000 Kč/měsíc!"

Proč studujeme VŠEM?

Pan doktor Čejka látku vykládal srozumitelně. Co mě však velmi příjemně překvapilo, byl prostor pro naše dotazy, zážitky a komentáře z praxe. Díky tomuto stylu výuky jsem si zapamatovala mnohem více informací, než z obyčejného výkladu. Zejména rozbory situací z praxe byly dle mého názoru velmi dobrou přípravou na zkoušku.

Paní doktorka Urbancová je skvělá lektorka. Vedení jejich přednášek i videocvičení hodnotím velmi pozitivně především kvůli řadě praktických příkladů a velkém prostoru pro diskuzi.

Přednášky skvělé, propojené s praxí, záživné, paní inženýrka perfektní a přes svůj mladý věk veliký odborník. Za mne 1 podtržená!