Profesní zaměření Marketing lidských zdrojů Bc.
Marketing lidských zdrojů LZ
V éře digitálních technologií a služeb, jejichž podíl na ekonomice stále roste, jsou lidé nejdůležitějším prvkem úspěšného businessu. Na trhu, který dlouhodobě vykazuje nepřirozenou míru nezaměstnanosti se o lidské zdroje soutěží skutečně nelehko. Umět marketovat nabídku zajímavé práce nebo spolupráce obnáší jak znalost z oblasti managementu lidských zdrojů, tak práci s novými médii a komunikace. Vše přitom využijete i jinde v práci nebo v businessu.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
PR manažer, Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, HR marketingspecialista a další. |
Zajištění lidských zdrojů LZ
V jakékoliv firmě, v institucích i ve vlastním podnikání se budete neustále dostávat do situace, kdy bude třeba nahradit odcházejícího profesionála, bude nutné postavit nový tým, případně ho obměnit, aby lépe fungoval. A bude třeba hledat lidi, kteří zůstanou, ne každé tři měsíce proces opakovat a ztrácet peníze, energii a třeba i pozici na trhu. Abyste dokázali hledat na správných místech a měli dobrou intuici při finálním výběru, k tomu je třeba osvojit si leccos z managementu, marketingu, psychologie a dalších disciplín. Zde se vám nabízí vhodný mix.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Tiskový mluvčí, Kontrola marketingových kampaní , Managera další. |
Informační systémy pro personalistiku LZ
Systematická a přehledná a práce s informacemi je nezbytnou komponentou řízení lidských zdrojů. Vhodné sdílení informací umožňuje dělat správná rozhodnutí ve správný čas. Mělo by respektovat organizační strukturu, mělo by být dostatečně flexibilní a také dostatečně zabezpečené. Technologických řešení je vždy k dispozici mnoho, důležité je ale umět správně vybrat nejen z hlediska užitnosti, ale také kompatibility s ostatními informačními systémy. Získejte pevný základ, na nějž můžete ve vaší profesi navazovat.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
HR specialist v IT firmě, Project manager v IT, Koordinátor projektů, Tvorba online kurzůa další. |
Komunikace v lidských zdrojích LZ
Vše, co se odehrává mezi lidmi, se odehrává prostřednictvím komunikace. Platí to jednoznačně také v pracovním prostředí. Mnohdy i dobré úmysly, dobré nápady a slibné plány, které jsou nevhodně podány, nemusí být dobře pochopeny a tedy neuvidí světlo světa, případně se je nepodaří zrealizovat. Ke komunikaci současnosti samozřejmě patří jak ta přímá, tak ta digitální. A ta digitální předpokládá dobrou a aktualizovanou znalost komunikačních nástrojů. Samozřejmostí je dobrý vhled do aplikované psychologie.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
HR generalist, Konzultant pro personální agendu, Recruitment researcher, HR specialista, mentor a další. |